zondag 28 maart 2021

Hello

 Nog een kaartje gemaakt voor de challenge van De egel. Toch wel een erg leuke challenge om met andere model kaartjes aan de gang te gaan. Heb altijd een voorraad kaartjes van action, maar ben daar nu bijna helemaal doorheen. Kwam goed uit dat ik die kaarten nu niet nodig had. 

Mijn man mag vandaag ook al heen voor de eerste vaccinatie. Hadden we eigenlijk niet verwacht. Dachten dat ik nog eerder aan de beurt zou zijn. Ik kreeg opeens een paar dagen geleden een brief met de uitnodiging voor hem omdat ik eigenlijk zijn baas ben. Omdat hij mijn zorgverlener is mag hij al geprikt worden, zijn we erg blij mee. Hoop wel dat ik zelf ook gauw aan de beurt kom. Moeten nu zo voorzichtig doen, laten niemand in huis. Heb ook al een jaar niemand meer gezien. Kijk erna uit dat we weer gezellig visite kunnen ontvangen.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1357 Family Owl 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de uil, gezellig op zo'n wiebelkaart.
    Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt voor de vaccinatie.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig uiltje staat mooi op de wiebelkaart. Hopelijk ben je gauw aan de beurt, ik heb mijn eerste gehad mijn man is nog niet aan de beurt. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met die mooie uil. Zo'n wiebelkaart blijft leuk om te maken.
    Hopelijk ben jij ook snel aan de beurt voor de vaccinatie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk zo'n schommelkaart met dat leuke uiltje erop ik zou ook een vaccinatie krijgen maar toen werd de astra senica stil gelegd nu nog steeds niks gehoord effe afwachten maar weer
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze wiebelkaart. Hopend mag jij ook heel snel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. En fijn dat je man nu geprikt mag worden, ik hoop jij snel ook, want een jaar niemand over de over, lijkt me zo erg, sterkte.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige schommelkaart Christa!
    Ik vind het zo raar dat je man wél een uitnodiging heeft en jij nog niet.... jij valt toch onder de groep 'kwetsbaren'. Hier is nl. hetzelfde. Ik heb deze week ook een uitnodiging gehad, omdat ik mijn man verzorg en hij weet nog totaal niet wanneer hij gevaccineerd wordt! Ik snap helemaal niets van dit vaccinatiebeleid.
    Ik hoop zo voor jou dat jij ook snel ingeënt wordt..... het duurt gewoon nu te lang. Het isolement is moeilijk vol te houden.
    Sterkte meiske!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het zit wel allemaal vreemd in elkaar met dat enten. onze dochter werkt ook in ene gezin door PGB, en kon hem ook al halen. Ik heb hem gehad omdat ik in de zorg werk. Ook kreeg ik al ene uitnodiging via de huisarts, en mijn man die ouder is kreeg nog geen oproep. Ik hoop echt dat het gauw is afgelopen, dat we weer mee mogen. Wij ontvangen wel bezoek, weinig hoor, en gaan nu ook wel eens weg. Maar zijn eigenlijk toch heel veel thuis.
    Nu jou kaartje, ik doe een rondje vanavond langs de Egel inzendingen en kom nu voor de 3e keer bij je langs haha. Hij is prachtig geworden zeg! Ik ben het laatste jaar veel minder kant en klaren kaarten gaan gebruiken. Er liggen hier zoveel enveloppes en zo maak ik ook veel papier op wat er nog ligt en wat ik gekregen heb. We heb ik een dik pak printpapier van 240 grams papier besteld bij Bol.com. daar kan ik heel veel kaartjes van maken en dat witte papier bevalt goed. dank je wel voor jouw 3e deelname aan onze uitdaging. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je man gevaccineerd gaat worden maar wat raar dat jij nog niets hebt gehoord. Hopelijk krijg je ook binnenkort een oproep. Wel fijn he dat we onze hobby hebben, anders was het helemaal stil, nu krijg je nog lekker blogvisite hihi. Je hebt een mooie wiebelkaart gemaakt. Leuke uil en gezellig die vrolijke kleuren Christa.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for sharing your entry with Craftyhazelnut's Patterned Paper March 2021 challenge. We look forward to see everyone's wonderful projects. Great card design..

    Myrna Sweet, DT Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa