maandag 1 maart 2021

2 geboortekaartjes

 Laatst werd ik als winnaar gekozen bij 4-seasonchallenge met deze kaart.Daarom mag ik nu gastdesigner zijn voor de nieuwe challenge. 

Dit keer willen ze graag een 2 geboortekaartjes zien een jongens en een meisjes versie. Dit zijn mijn kaartjes geworden. 


 De meisjes versie alleen
De jongens versie alleen

Gebruikte materialen:

Marianne Design: Col1314 Tab with text ,
COL1421 Eline's baby essentials. 
Col1479 Eline's Babies. 
Joy!Crafts:  Baby - 6410/0032
Action: Designpapier

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

hobbyvisiondt: challenge 106 (met de meisjeskaart)


8 opmerkingen:

  1. Wat zijn beide versies mooi, de tekst is ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die zijn echt wel heel leuk en lief.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt.
    Zo leuk met de tab's die er nog uitkomen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een super mooie en lieve kaartjes! Prachtig gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattige kaartjes leuk die kleine tabs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat zijn ze leuk Christa. Die babies zijn zo cute maar ik vind ook je teksten helemaal top. Vooral die op het jongenskaartje, geweldig hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful creations! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa