dinsdag 9 maart 2021

D van doos

Nog een kaartje gemaakt voor de challenge van creatief met hobbyshopdaantje. Er moet iets met een letter d op dus deze keer een doos gebruikt. Muisje is al helemaal klaar voor de verhuizing, staat al klaar om te gaan klussen.

Volgende week dinsdag zijn mijn man en ik 12 jaar getrouwd. Daarvoor ook eindelijk het kaartje klaar. Het was wel lastig om het kaartje stiekem te maken. Mijn man is nu veel thuis. Normaal liet Dennis de hond nog uit, maar helaas hoeft dat niet meer. Maar volgens mij heeft die niks doorgehad. Elke keer een klein gedeelte gedaan en toen die even weg was alles in elkaar geplakt. Zal het kaartje volgende week laten zien. Wil niet het risico lopen dat hij het al ziet.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: Eline Mice Family COL1437,
Clear Stamp KJ1701






9 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerd deze kaart!!
    Neem aan dat jij beneden knutselt of in dezelfde ruimte als je man? De mijne heeft nooit door waar ik mee bezig ben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is dit een super leuk kaartje, altijd spannend als je wat maakt voor je man als hij het maar niet ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, kiekeboe, wat leuk die muis uit de doos. Een leuke kaart Christa. Succes met de verrassing.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dit muisjes in de verhuisdoos! Leuk dat je voor je man een kaartje hebt gemaakt! Mijn zoon heet ook Dennis trouwens!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met het muisje in een doos.
    Onze jongste en schoondochter zijn deze week 12,5 jaar getrouwd. Ook geen feestje natuurlijk.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe kaart met die muis in de verhuisdoos!
    Mijn man zit vaak vlak in de buurt als ik kaarten maak maar ik kon vorige week zijn kaart maken zonder dat hij het door had.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart ook met doos! Heel leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa