donderdag 4 maart 2021

D van dienblad

Er is weer een nieuwe challenge gestart bij creatief met hobbyshopdaantje. Dit keer willen ze iets met de letter d op de kaart zien. Wou iets met dieren gaan doen, maak toch het liefs een kaart met leuke diertjes. Bedacht me opeens dat ik dit dienblad kon gebruiken. Vind het zo’n leuke snijmal voor beterschapskaartjes.



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Bedside Comfort
Joy!Crafts: Beterschap 6002/0412
6002/0412

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:








 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, je dienblad is enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is idd een erg leuke beterschapskaart! Super gedaan met de D.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt voor iemand die ziek op bed ligt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart en wat goed bedacht de D van dienblad! Had ik nooit opgekomen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en super goed bedacht dat dienblad, waren wij nog niet opgekomen ;) dankjewel voor je deelname bij Creatief met Hobbyshop Daantje

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk dat dienblad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk beterschaps kaartje!! Echt top met dat dienblad. En origineel.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk stansje is dat! Ik heb hem nog nooit gezien. EN hij is zeker leuk voor een zieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Origineel, de D van dienblad. Zo is het inderdaad een hele geschikte beterschapskaart!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa