vrijdag 26 maart 2021

Een vrolijke opkikker!

 Een tijdje geleden voor het eerst met een craft stencil aan de gang geweest. Viel me toen toch best wel tegen hoeveel werk erin zat. Zag daarom ook een beetje op om met de waterlelie aan de gang te gaan. Maar het viel dit keer heel erg mee. Vindt het zo leuk geworden. Zo heb je wat bijzonders, vindt het alleen wel moeilijk om sommige kaarten op te sturen. Deze zal dus ook nog wel even blijven staan zodat ik er zelf nog even van kan genieten en daarna zal die een goed tehuis krijgen.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: PS8072 Waterlily by Marleen,
CR1514 Frogs by Marleen,
CR1515 Water lily by Marleen
CS1065 Opkikkerteksten by Marleen


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:





9 opmerkingen:

  1. Prachtig Christa mooi geheel met de vrolijke kikkers, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke opkikker kaart, zo vrolijk ook.
    Ja ik begrijp je helemaal ik kan ook van veel dingen moeilijk afstand nemen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie opkikker de craft stencils zijn leuk om te maken, gezellig hoor met de vrolijke kikkertjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card! Thanks for playing at CRAFT-alnica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christa,
    hij is echt heel gaaf! En ik zou hem sowieso even thuis neerzeten zodat je er zelf van kan genieten. Zo enig!
    Ik was in Nieuw Balinge. Ben benieuwd waar jij in Drenthe woont. Ik kom uit Hoogeveen en vind het altijd heerlijk om in Drenthe te zijn. Voelt natuurlijk ook als 'thuis'....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die leuk Christa, dat vrolijkt op, ik die hem nu ze en jij als je er naar kijkt. Ik geniet ook vaak hoor als de kaartjes klaar zijn. Soms is het gewoon jammer om ze gelijk te versturen. hihi. Fijn dat je nogmaals meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card! Thanks for playing at Craft-alnica. Goga

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa