dinsdag 27 april 2021

Een opkikkertje

 Ben met verschillende challenge’s aan de gang gegaan. Heb 3 challenges gecombineerd in deze kaart, voorjaar, kikkers en inkt. 

Bij voorjaar moet ik direct denken aan kikkers, dat die weer tevoorschijn komen uit hun winterslaap. We hebben een vijver bij ons in de buurt en als we onze ramen open hebben kunnen we ‘s avonds de kikkers horen kwaken. Zo rustgevend geluid vind ik dat altijd. Heb met verschillende merken en kleuren inkt gewerkt om de achtergond en de vijver te maken. Altijd lekker even kliederen met inkt. Ben alleen nooit zo netjes mijn handen zitten daarna er helemaal onder.


Gebruikte materialen:

Lawn Fawn: Toadally Awesome
Bayou Backdrop
Versamagic: Verschillende kleuren 
Distress Oxide: Verschillende kleuren 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


6 opmerkingen:

  1. Heel leuk je kaart ze hebben er zin fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk zulke geluiden. Dat is genieten en zo ook van je kaart

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige kikkertjes gezellig het geluid van kwakende kikkertjes die van jou hebben het reuze naar hun zin zo te zien dan word je blij
    ik heb ook een kikkertje op mij blog vandaag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kikkerkaart is ook leuk Christa..... wat een grappige kikkertjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa