zondag 4 april 2021

MFT Color Challenge 163

 Deze kaart gemaakt met voor de color challenge van mft stamps. Dit keer vind ik het een hele leuke kleuren combinatie en ook makkelijk toe te passen. Zo kan ik nog wel van bloemen genieten. Hadden laatste een hele mooie bos bloemen gekregen en mijn man en ik kregen er direct heel erg last van. Hebben het maar op het balkon gezet. Zo zonde staat die daar dood te gaan. Heb toch gewoon liever bloemen van papier of in de natuur. 



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Freshly Picked
Lawn Fawn: A Little Note Line Border
Action: Designpapier

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:



8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Wat akelig dat jullie last krijgen van bloemen dan kun je ze maar beter op papier hebben!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel gezellig kannetje met bloemen.
    Jammer dat je van echte bloemen zo'n last krijgt. Ik vind het altijd zo gezellig staan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer dat jullie beiden last krijgen van echte bloemen Christa, dan heb je er ook geen plezier van. Je mooi geschikte bloemen in deze leuke kan zijn dan fijner om naar te kijken ;) Mooie fleurige kaart hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker jammer. Ik heb het 1 keer gehad toen we in een zomerhuis kwamen in mei, waar een prachtig veldboeket stond als welkom voor ons... heel lief, maar wat had ik er last van. het leek wel of ik onophoudelijk verdrietig was en aan het huilen was...toen ik heb ik ze buiten op het balkon gezet, kon ik er door het raam heen van genieten.
    Je kaart met de bloemen is prachtig! En daar heb je dan geen last van gelukkig.
    De robot is me weer aan het plagen en op mijn andere account niet, dus ik reageer even vanaf mij DT account...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, heel jammer dat jullie er niet tegen kunnen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk! Dan maar genieten van bloemen op je kaart, als het met echte niet gaat.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty card. Thanks for sharing with us at CHNPP.
    DT Stacey
    www.butterflycreations.blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa