maandag 26 april 2021

You have a beary big heart

Had een keer een stempel cadeau gekregen en er nog steeds niet aan toe gekomen op er wat mee te maken. Had ook eerste er niet een wow gevoel bij. Laatst kreeg ik een kaartje van een vriendin en had ze die stempels ervoor gebruikt. Vond het toen toch wel erg leuk en had direct inspiratie. Lekker ermee aan de gang gegaan en kan dit kaartje ook direct meedoen met de Allsorts challenge, ze willen daar drie kleuren van de regenboog zien. Heb die kleuren terug laten komen in de paraplu.


Gebruikte materialen:

Heffy Doodle: Beary Big Heart
Forest Builder Dies 
My Favorite Things: Mini Staggered Raindrops Stencil



 

8 opmerkingen:

  1. Wat een snoepie, dat heb ik soms ook...en dan zie je inderdaad bij een ander, hoe ze deze verwerkt hebben en krijg je inspiratie.

    Ik vind het erg mooi geworden.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje schattig beertje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whaha wat een schattig kaartje met de beer onder zijn paraplu geweldig leuk tafereeltje heb je ermee gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a cute scene you created, many thanks for joining in with this weeks Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leuke kaart...ha dat heb ik ook zo vaak bij mijzelf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really lovely set of dies and great design. Thank you for joining our 'Three colours of the Rainbow' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweet and lovely card!
    Thank you for sharing at Allsorts, welcome again;-))m

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa