vrijdag 9 april 2021

Regenboog

Mijn nieuwe slimline mallen gebruikt, zo blij ermee. Maakt het zoveel makkelijker met kaarten maken. Ben altijd zo slecht in dingen opmeten, recht snijden etc. Nu gewoon door mijn machine halen en klaar. Was er helemaal blij mee en laat ik de kaart zien aan mijn man en zegt direct het is helemaal scheef. Schrok me helemaal kapot, maar gelukkig was die aan het klieren. 

Had dit keer zin om een lekkere vrolijke kaartje te maken. Laatste dagen zo somber en vies weer geweest. Konijntje heeft ook al helemaal zin in de zomer, die vliegt het mooie weer tegemoet.


Gebruikte materialen:

Carlijn Design: Slimline kaart,
Slimline kaart 3
Marianne Design: COL1463 Eline’s Baby Bunny
Pinkfresh Studio: Color Block Rainbow
Altenew: Cloud Stencil 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie slimline kaart en zo vrolijk super leuk konijntje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en schattig!
    Haha wel leuk zo elkaar wat klieren, maar je schrikt wel effe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Supermooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje weer Christa...heel mooi en zeker hééél recht hoor haha!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met je nieuwe mal ik vind hem ook zo fijn wat leuk de regenboog met daarboven het schattige konijntje in zijn mandje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een erg vrolijk kaartje met het konijntje hoog in de wolken. Ik ben ook aan het tobben om mallen voor de slimline aan te schaffen, maar ik kan me er niet toe zetten.. Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awe ... what a sweet creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Rainbows, Unicorns or Mermaid’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief deze slimline met het konijntje en leuk met de regenboog erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart! Ja, die slimline mallen van CarlijnDesign zijn tof hè. Ik gebruik ze ook graag.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So sweet! Cute little bunny, loving the pastel colors! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Rainbows, Unicorns or Mermaids Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa