donderdag 8 april 2021

It’s a good day for happy Mail.

 Gister liet ik jullie al een ronde kaart zien. Toen ik met die kaart van gister bezig was twijfelde ik heel erg of het een zwart of witte kaart moest worden. Uiteindelijk is het toen de witte geworden maar de zwarte versie had ik ook al uitgedraaid. Kon ik daar mooi direct nog een kaartje mee maken. Laatst wat stempel afdrukken gemaakt met deze hondjes nu eindelijk ze ingekleurd. Met een stencil de muur gemaakt en meer heeft de kaart ook niet nodig vind ik zelf.



Gebruikte materialen:

Gerda steiner: Puppy Mail
Stencil stenen muur
Versamagic: Verschillende kleuren


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:



12 opmerkingen:

  1. Deze kaart is erg leuk zeg. Het zwart heeft wel iets.
    Goed dat je er nog eentje gemaakt heb.
    Je stempel op je envelop achterop vind ik ook heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
      Groetjes Elly DT

      Verwijderen
  2. Prachtig en zo'n leuk hondje op je kaart, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooi roze en zwart als combinatie wat een schattig stemepeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje in nice colors Christa .
    Leuke stempels zijn dat , Fîjne dag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig en leuk kaartje en wat leuk die envelop!
    Je kaartje hieronder is ook leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is dit Christa...heel lief zo met het flopje erbij...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart met dat schattige hondje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief hondje op je kaart,
    Zo schattig ....
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een enig kaartje heb je gemaakt! EN leuk om ook op de enveloppe te stempelen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook echt een leukerd. Ik vind dat hondje echt enig, zo mooi met zijn oor gespitst. Hoort hij dat er iemand koekjes pakt?
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk met de zwarte achtergrond en ook deze omslag mooi versierd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa