zaterdag 17 april 2021

Schaapje

Zag dat binnenkort een nieuwe collectable uitkomt van Eline. Ze heeft die keer weer zo’n schattige snijmal ontwerpen van schaapjes. Wordt gauw een bestelling plaatsen. 
Daarom nog maar het oude schaapje gebruikt voordat ik alleen nog maar het nieuwe schaapje heb en ga gebruiken.

Gister zag ik opeens dat ik met deze kaart een prijs heb gewonnen bij Mijn Hobbyhonk Challenge’s. Zo ontzettend blij daarmee. Twijfelde heel erg om die kaart in te sturen. Vond het niet een van mijn mooiste. Nu wel erg blij dat ik het toch heb ingestuurd.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1385 Eline‘s Schaap,


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



 

9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje superleuke kleurtjes en het schaapje blijft schattig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje met een lief schaapje.
    Proficiat met je winnende kaartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Christa en met n schaapje, gefeliciteerd hoor
    Een fijne avond en weekend v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel leuk kaartje Christa. Ik ben heel benieuwd of de schaapjes goed bij elkaar gaan passen. Kun je een hele kudde maken! ;-) En wat leuk dat je won bij MHH. Altijd zo leuk te ontdekken als je wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje met het schaapje.
    Gefeliciteerd met je kralenkaartje, altijd een eer om iets te winnen.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaart. En leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O ik heb je schattige schaapjes kaart gemist, wat een leukerd en gefeliciteerd met dit winnende kaartje, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje, hele mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Søtt kort
    Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa