donderdag 29 april 2021

Biertje...

Dit keer mijn bier stansjes weer tevoorschijn gehaald. Bij de Cut it up challenges willen ze graag een mannenkaart zien. Vind bier wel passen bij een mannenkaart. Maar ken toch ook een boel mannen die helemaal niet van bier houden.

Gister kreeg ik ook eindelijk een telefoontje over mijn vaccinatie. Mijn spierziekte hadden ze laatst op de hoog risico lijst gezet. Vandaag komen ze al langs op me te vaccineren. Zo blij dat ik eindelijk aan de beurt ben en dat ze thuis komen. Hoop zo dat ik er niet teveel bijwerkingen van krijg.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: Col1482 Beer by Marleen
Crealies: Groetjes CLTS06
Action: Designpapier


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt. Ik ga voor je duimen dat je er niet teveel last van gaat krijgen.
    Wel spannend allemaal en fijn dat je aan de beurt bent.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannen kaart Christa, succes met je prik hopelijk geen bijwerkingen fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoere kaart leuke details succes met je prik ik hoop dat je er niet te veel last van hebt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaart heb je gemaakt.
    Fijn dat je je vaccinatie krijgt en nu maar duimen dat de gevolgen meevallen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk Christa! Ziet er gaaf uit met dat tafelkleedje.
    En wat fijn dat je de vaccinatie krijgt en dat ze thuis komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met dat tafelkleedje! Wat super fijn dat je een vaccinatie krijgt! Hopelijk zonder bijwerkingen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart, leuk dessin-papier heb je ook gebruikt Christa. Succes met je vaccinatie, hopelijk geen bijwerkingen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great card for a guy! Congratulations on your vaccination, too!

    Thanks for sharing with us at Cut it Up for our Masculine Card challenge!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an adorable guy card, like the dies that you used!

    Thank you for joining us at Cut it Up for our masculine card challenge.

    Treva
    https://scrappint.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie mannenkaart!
    Hopelijk krijg je geen bijwerkingen van je vaccinatie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa