dinsdag 20 april 2021

Eline’s huiswerk #2

Op instagram heeft Eline een nieuwe huiswerk opdracht gegeven. Dit keer wou ze graag een voorjaarskaart zien met als hoofdkleur roze. Je mocht er ook een accent kleur in aanbrengen. Ben lekker met de flamingo aan de gang gegaan. Vind die toch wel echt bij het voorjaar passen en als accent hebt ik een zwarte bloem gedaan. Anders werd het wel heel erg roze. 


Gister zag ik ook zo’n ontzettend leuk berichtjes op instagram. Heb het keuken setje gewonnen van Marianne Design. Die had ik niet zien aankomen, heb wel een paar keer gecontroleerd of mijn naam er echt stond. Zo blij ermee, wou die al graag hebben. Wou het setje laatst bestellen bij de egel maar toen was die net uitverkocht. Nu krijg ik het toch, zo blij ermee. Een paar beroerde dagen gehad is zo’n leuk berichtje even een opsteker.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: Eline's Flamingo COL1456
Eline’s Helleborus COL1394

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

9 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig! Gefeliciteerd met je prijs. Ik zag je naam al voorbij komen. Vind het zo leuk voor je!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke voorjaarskaart heb je gemaakt.
    Heel veel plezier met je gewonnen setje.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje echt mooi met het zwarte accent en wat een super leuke prijs gefeliciteerd Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! En wat een gave kaart
    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs, echt super. En je kaartje is ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje leuk de zwarte bloem erbij
    gefeliciteerd met je prijs
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa,
    Wat een toffe kaart!! En gefeliciteerd net je prijs. Kijk nog even bij mijn Hobbyhonk. Volgens mij heb je daar ook een topnotering.
    Fijne dag! Grieten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart is dit geworden.
    Gefeliciteerd met je prijs. veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love flamingos. Thank you for sharing with us your patterned papers at Crafty Hazel Nut's Patterned Paper Monthly Challenge - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa