zondag 18 april 2021

MFT: Sketch 537

Er is weer zo’n leuke sketch bij My Favorite Things. Vorige week was het me helaas niet gelukt om mee te doen. Dit keer is het me gelukkig wel weer gelukt. Had al een stempel klaar gelegd om op de sketch te verwerken maar toen kwam ik de snijmal van de giraffe weer tegen. Kon het niet laten om toch met de giraffe aan de gang te gaan. Vind het een geweldige snijmal.



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Joyful Giraffe,
Well, Hello
CarlijnDesign: Verticale banners

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



7 opmerkingen:

  1. Geweldig wat is je kaartje leuk geworden fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan met het grote giraffenhoofd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die is echt zo leuk zeg!!
    Fijne zondag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuk kaartje met de giraf die om het hoekje kijkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Christa,
    wat is deze giraffe ook enig!! Superleuk, hij lijkt een heel klein beetje op mijn kaart, in elk geval kijken de giraffes op dezelfde manier van de kaart af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk en lief kaartje heb je gemaakt, mooi gedaan,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa