dinsdag 5 januari 2021

Nieuwe woning

Een tijdje geleden had ik een verhuiskaart gemaakt. Vrienden zag die kaart en vroeg of ik die nog op voorraad had. Helaas was die al weg, maar ongeveer dezelfde voor hun gemaakt waren ze helemaal blij mee. Vind het zelf ook wel een erg leuk kaartje, niet erg om nog een keer te maken.





Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1454 Eline's kitten, 

Col1421 Eline baby essential, keys Cr1435

CottageCutz: Fancy Feline

Joy Craft: Teksten Gefeliciteerd 6410/0457

Action: Designpapier.


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


craftyhazelnutspatternedpaper

thesketchychallenges: anything goes

cinspirations: animalantics


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart leuk de kat in een doos.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje zo leuk met de poes in de doos.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de schattige poes, wat zit ie daar lekker in de doos
    leuke andere details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof kaartje en wat heb je de envelop ook mooi gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje maakte je...de poes is bang om achter te blijven haha...leuk hoor!
    Ik keek even terug hier en zie veel leuke kaartjes...gemist omdat ik jou niet in mn leeslijst gezet krijg dus zie ik niet als je wat post...helaas 🤷‍♀️ lukt het me niet!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so creative
    Thanks for joining us at Crafty Hazel Nut's Pattern Paper Challenge
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaahw, kijk dan toch wat een dotje. Dit schattige poezenbeest mag niet vergeten worden, tijdens de verhuizing.
    Super leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card and envelope! Love the design and gorgeosu scene you have created.Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa