woensdag 20 januari 2021

Eendje voor jou

Een goede vriend heeft net een hele zware operatie voor slokdarmkanker ondergaan, hij moet nog een behoorlijk tijd in het ziekenhuis blijven. Had al een kaartje gemaakt maar vond dat hij wel wat extra verdiend. Daarom nog een eendje gehaakt. Op de achterkant van de label heb ik nog niet meer in je eendje gestempeld. Heeft hij zo toch wat gezelschap in het ziekenhuis.



Gebruikte materialen:


Marianne Design: Eendje Voor Jou Clear Stamp (CS0985)

Sugarpea Design: Quackers





3 opmerkingen:

  1. wat een schattig eendje heb je gehaakt, ik vind dat altijd zo knap is niet mijn ding heb haken nooit onder de knie gekregen en een lief kaartje erbij
    als tijd hebt en vandaag op mijn blog kijkt word je denk ik weer vrolijk van de knutselende beestjes in het bos
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee en gaaf gemaakt. Zal allicht wat troost bieden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief cadeautje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa