donderdag 28 januari 2021

I’m only a phone call away

Er is alweer een nieuwe challenge gestart bij De Egel. Dit keer willen ze graag een kaart met mini kaartje zien. Had net een nieuwe snijmal binnen, kon ik daar lekker mee aan de gang. Ook weer met mijn heat tool aan de gang geweest. Nog steeds een beetje aan het proberen. Laatste keer wou het niet zo goed, nu andere embossing poeder gekocht van WoW en echt een heel groot verschil. Poeder werkt veel beter.




Gebruikte materialen:
Simon Says Stamp: Dial Phone
Lawn Fawn: Fancy Lattice Backdrop
My Favorite Things: A Phone Call Away

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



10 opmerkingen:

  1. Wat is dit een leuk kaartje Christa, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ik word altijd blij van polkadots. Deze tekst is echt perfect voor die snijmal. Dat embossingpoeder maakt verschil hè? Dat heb ik afgelopen jaar ook ontdekt...
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt! Leuk die oude telefoon!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een gave kaartjes met de telefoon erop leuk zo op de geemboste achtergrond wou dat wij vroeger zo'n hippe telefoon hadden gehad ipv zwart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, Christa. Ik hou wel van een gestippelde telefoon. Ook leuk geëmbost. Goed embossingpoeder is wat duurder, maar is het wél waard.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaartjes met een prachtige telefoon!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is super adorable! I love the polka dots and the embossed background. Thank you for joining the Crafter's Castle Challenge Blog. ~ Tracy DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the simplicity of these!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartjes! Ik dacht meteen: dat moet de telefoon zijn van Minni Mouse. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaartjes zijn Het! De telefoon, kleuren en embossing. Knap gevonden en gecombineerd. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa