vrijdag 8 januari 2021

C van Cactus

Ben zelf helemaal niet goed om planten in leven te houden. Het is nog een wonder dat onze beestjes het zo goed doen, maar die geven het ook wel aan als ze eten nodig hebben. Laten ze luid en duidelijk weten. Gelukkig lukt het me nog wel om onze vetplantjes en cactusjes in leven te houden. Met deze plantjes op deze kaart is het helemaal makkelijk, geen omkijken meer naar.




Gebruikte materialen:     

Spellbinders: Succulent Garden

CarlijnDesign: Stempel liefs

Action: Designpapier 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

De egel

Knutselsenkadootjes

simonsaysstampblog: wednesdaychallenge

craftyhazelnutspatternedpaper


10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de cactussen.
    Niet versturen en je hebt gewoon altijd planten in huis ;)
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart. Je designpapier past er mooi bij zo. Wat heb je de sketch van de Egel mooi gebruikt, hij was me in eerste instantie niet eens opgevallen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart met die cactussen op een rijtje. Leuke potjes, heb je die uit kurk gestanst? Deze blijven zeker goed. Leuk die bijpassende envelop.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda. Potjes inderdaad uit kurk gestanst, krijg je zo’n leuk effect.
      Groetjes, Christa

      Verwijderen
  4. Mooi kaartje, leuk met de cactussen!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mwah, bij mij gaan zelfs de cactussen dood. Dus deze papieren cactussen zijn wel een uitkomst. 33 Jaar terug kreeg ik van onze nieuwe buren een zebravinkje. Op een gegeven moment vond ik het stil worden in huis. Had ik helemaal het beestje vergeten te voeren 😮😯😪 Daarna hebben we altijd honden gehad, nu nog steeds. Die melden zich gelukkig wel. Je hebt een mooi kaartje met deze plantjes gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart geworden. Ik moest glimlachen om het goedhouden van planten, bij mijn zoon gaan de cactussen nog dood..... Dank je wel voor jou deelname aan aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa,
    wat een leuke kaart met de cactussen. Bij mij doen planten het altijd wel goed, ik krijg ook een heleboel in de bloei. Maar dan hoor ik om me heen dat dat komt door verwaarlozing ... hihihi... grappig, he?
    Je uitwerking van de sketch is ook leuk en dan kan ik je dus bedanken voor het meedoen bij K&K en bij de Egel.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the cork pots!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa