zaterdag 9 januari 2021

Just FUR you

  Met de nieuwe sketch van MFT aan de slag gegaan. Dit stempel setje gebruik ik te weinig, kon er eindelijk weer mee aan de slag. Katten zijn toch wel een van mijn favoriete dieren. Kan ook zo genieten van onze katten, heerlijk om ze om me heen te hebben en hun rare streken te zien. 




Gebruikte materialen:     

My Favorite Things: Purrfect Friends

CarlijnDesign: Verticale banners

Honey Bee Stamp: Pawsome


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

MFT Stamps: sketch 523

simonsaysstampblog: wednesdaychallenge

cinspirations: animalantics



5 opmerkingen:

  1. helemaal leuk is deze geworden ! geslaagd, al die vakjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super met al die leuke vakjes en poezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig hier op je blog beland Christa! Wil meteen even zeggen dat ik dit een geweldig leuke kaart vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a cute card! Who ever receives it will be very lucky indeed! MK

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Zo schattig met al die katjes erop.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa