zaterdag 30 januari 2021

Liftchallenge #157

 Dit kaartje gemaakt voor de nieuwe challenge van liftchallenge. Eerst met versamagic inkt de achtergrond gemaakt en daarna het hart gestempeld, embossing poeder erop en die weer bewerkt met mijn heat tool. Alleen nog hugs uitgesneden en er met foam kussentje op geplakt. Weer een kaartje voor de voorraad klaar.


Gebruikte materialen:

Concord & 9th: Cuddles & Hugs
Winnie & Walter: Hugs
Versamagic: Verschillende kleuren

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



14 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Christa!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Mooie stempel is dat en mooi gedaan in wit. De teksten in het zwart springen er prachtig uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een gave uitwerking voor deze challenge gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Leuk voor Valentijn of gewoon voor iemand die een knuffel kan gebruiken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gemaakt en wat leuk die grote letters erop!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart !!
    Zo mooi van kleur en ik vind de stempel van het hart super
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie strak je kaartje. Ik hou daar wel van. Paars ook ;-)
    De stempel is mooi zeg. Gaaf met de kleine lettertjes.
    Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Prachtige lift heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Christa,
    ik was je kwijt, zo raar...ik kreeg geen meldingen meer als je iets nieuws had geplaatst. Nu hoop ik dat het goed komt, want ik heb een heleboel gemist en je kaartjes zijn erg leuk!
    Deze vind ik supermooi! Heel mooie stempel is het!
    Je haai kaartje is ook enig.
    Jij in elk geval bedankt dat je wel bij mij bent wezen kijken. Zo vond ik je ook weer...duimen dat het nu goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Had ik laatst ook al last van dat ik een paar niet zag. Begrijp niet hoe dat kwam. Maar fijn dat je me weer hebt gevonden. Groetjes, Christa

      Verwijderen
  10. Wat een mooie lift, zo in het paars! Ik moet nog even door mijn stempels zoeken om te kijken of ik iets geschikts heb voor deze challenge, want hij is wel leuk!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje mooie uitwerking van de de challenge zo mooi dat hart begin nu ook te snappen wat het thema is was me niet helemaal duidelijk
    dus mijn heattool erbij pakken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi achtergrondje voor het prachtige geëmbosste hart, de zwarte letters komen er zo mooi tegen uit! Gaaf kaartje en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi strak kaartje. Leuk dat hart met al die tekstjes erin en dan de grote letters erbovenop! Bedankt voor het meedoen met onze lift Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa