zondag 17 januari 2021

Caught myself smiling...

Mijn eerste slimline kaartje is een feit. Zie de laatste tijd steeds meer slimline kaartjes langs komen, en nu werd er ook bij een challenge naar gevraagd. Kon er niet meer onderuit. Was even alles goed meten, hele andere maten dan ik normaal gewend ben. Maar het is toch wel een leuk model kaart om te maken.





Met deze kaart ben ik in de top 5 beland van allsortschallenge


Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Snuggle Bunnies

CarlijnDesign: Verticale banners

Versamagic Dewdrops


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

mftstamps: Sketch 524

allsortschallenge: something-new- new clear stamp  

craft-alnica

cinspirations: animalantics 




 

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje! Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief, leuk, schattig kaartje heb je gemaakt.
    Leuk afgewerkt met het ribbelkarton
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat issie leuk geworden met de schattige konijntjes ik zie ze ook veel de slimline kaarten ze zijn toch wel leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles aan dit kaartje is leuk! De konijntjes in de cirkels, de kleur, het ribbelkarton. Kortom: een geslaagde kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk hoor! Ik hou van slimline kaarten en deze is superlief. Je stempels zijn zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable image and such a great sketch to show them all off!
    Thanks so much for joining us this week at Allsorts challenge!
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a super images, so sweet, many thanks for sharing 'Something New' with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful slimline card.Thank you for joining us at the Craft-alnica Challenge, Goga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card! Thanks for playing at CRAFT-alnica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful design and colours! Thank you for joining the Craft-alnica.
    Majda GD

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa