zondag 3 januari 2021

Lieverd

Had wat leuke stempels van het merk Mama Elephant besteld. Onder ander dit stempel setje gekocht. Vond ze al zo schattig toen ik de stempels online zag en ze zijn nog leuker in het echt. Kon me niet inhouden en er direct een kaart mee gemaakt.



 Gebruikte materialen:

CarlijnDesign: Slimline randen 

Verticale banners

Stempel liefs

Altenew: Cloud Stencil

Mama Elephant: Up with love 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

kaartjes-inspiratie-challenge

cinspirations: animalantics


14 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, kan ook niet anders met de lieve stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een leuke stempeltjes.
    Prachtige kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart is dit. Klein maar fijn!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk Christa! Ze zijn inderdaad heel schattig die beestjes. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief met de kleine stempeltjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die stempels, ik snap dat je die graag wilde. Die kun je heel veelzijdig gebruiken en deze mooie kaart vind ik al top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had het op Facebook ook al gezegd, prachtige kaart! Superlieve diertjes in een prachtige wolkenlucht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje en bedankt voor je deelnamen bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Christa.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattige kaart.
    Leuk dat jee meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en lieve kaart Christa.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel liefs Bianca DT KIC.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi en lief kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lief kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog kaarten inspiratie challenge

    neem ook eens een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa