maandag 18 januari 2021

Welkom kleine uk.

De voorraad met baby kaartjes was bijna op. Had nog wel kaartjes voor als er meisje geboren zou worden. Maar de jongens kaartjes waren helemaal op. De laatste tijd zijn er in mijn vriendenkring alleen maar jongetjes geboren. Heb ik in ieder geval alweer een kaart klaar liggen.




Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Bundle of Baby Clothes


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

mftstamps: color challenge 157

allsortschallenge: something new - new baby


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke babykaart heb je gemaakt.
    Altijd makkelijk om zoiets moois op voorraad te hebben.
    Fijne maandag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje wat een schattige babykleertjes
    dank je wel voor je tip dat ik heb gewonnen bij MHH had het nog niet gezien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een origineel babykaartje. Heel leuk gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super cute baby card! Love the colors!
    Thanks so much for joining in at Allsorts this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A super selection of lovely baby items, great colours and design. Thank you for joining our 'Feminine' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry but that should have been Something New challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa