zondag 10 januari 2021

Liftchallenge #156

Ja alweer stokstaartjes op een kaart. Blijf die beestjes zo grappig en schattig vinden. Kon het niet laten om er weer mee aan de gang te gaan. 
Voor het eerst doe ik mee aan een liftchallenge, leuk me wel leuk om dat ook een keer te proberen. 







Gebruikte materialen:


Gerda Steiner: Meerkats on the Lookout!

Action: Designpapier

Nuvo Drops


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


Gerda Steiner: january 2021

craftyhazelnutspatternedpaper

thesketchychallenges: anything goes

cinspirations: animalantics cinspirations: animalantics




15 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke stokstaartje ik heb de stempels van de stokstaartjes van MD die zijn ook zo schattig
    leuk om ze zo tussen het uitgestanste gedeelte te plaatsen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christa,
    wat leuk dat je me bent gaan volgen. EN natuurlijk kom ik dan ook bij jou. Ik weet niet hoe lang je al blogt, maar het is verslavend..
    Je kaart is ontzettend leuk. Hoe die stokstaartje tussen de zigzagrand uitpiepen. Goed bedacht! Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk hoe je de kaart gelift hebt, schattige zijn de stokpaardjes. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met de stokstaartjes, zo leuk zoals ze uit de kaart komen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt met die schattig stokstaartjes! Leuk dat je de envelop ook hebt versierd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat een leuke kaart Christa. Gaaf zoals je die leuke stokstaartjes door de openingen laat piepen. Van zo'n kaart wordt je toch heel blij. Ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb persoonlijk minder met stokstaartjes, maar wat is deze kaart leuk geworden. Mooi gelift, en wat komen de stokstaartjes mooi naar boven piepen, net echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow this brought a smile to my face thanks and thanks for sharing with us this timed luck in the Draw and hope to you join us next time.
    AuntySue
    Crafty catz, Craft, passion For Markers, Colour Crazy, Digi Doodles Studios

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je meedoet Christa. Heel schattig zijn deze stokstaartjes die nieuwsgierig tussen het papier uit piepen! Superleuk bedacht. Bedankt voor het meedoen aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk dat je meedoet!
    Heerlijk komisch zijn de stokstaartjes. Ik vind ze ook schattig. Leuke kaart, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar deze is ook wel heel erg leuk!!!
    Zo grappig, hoe je de nieuwsgierige stokstaartjes door de zigzag laat komen.
    Leuk dat je dit kaartje met ons wil delen bij onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaartje Christa. Dank je wel voor het meedoen bij CRAFT Challenge. Groeten van Sylvia-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Brilliant card! Love the design of the card and envelope. The meerkats are so cute. Thank you for joining us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa