zondag 31 januari 2021

Love never fails

Zag laats zo’n mooi stempel voorbij komen. De tekst Love never fails van 1 Korinthiërs 13:8. Die moest ik hebben.

Alweer 2 jaar geleden hadden we een mooi congres met het thema liefde faalt nooit, wat was dat een bijzonder congres. Dit lied werd toen uit uitgebracht, krijg elke keer weer kippenvel als ik het hoor. Zo ontzettend mooi nummer. Had die ook hele tijd in mijn hoofd toen ik bezig was.


Er kwam ook allemaal afgevaardigden naar het congres van allerlei verschillende landen. We hadden een spandoek laten maken zodat we ze welkom konden heten. Onze beestjes moesten er ook even mee op de foto.



Gebruikte materialen:

Simon Say Stamp: Love Birds,
Spiritual Sentiments 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



11 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Christa, en een super leuk spandoek fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met het lied op de achtergrond type ik deze reactie, ik werd wel nieuwsgierig. Moi om de zondag mee te beginnen, hoewel ik zo eerst even moet slapen na de nachtdienst.. dus voor mijn gevoel begint de zondag pas als ik straks om 12 uur wakker ben..
    Je kaart is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk kan je lekker slapen en dan genieten van je zondag. Hoop dat je het nummer nog uit je hoofd krijgt. Blijft mij elke keer in mijn hoofd hangen. Groetjes, Christa

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Mooi elegant in zwart en goud. 1 Korinthe 13 is inderdaad een prachtige tekst!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt met de de hele mooie stempel.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a beautiful card! The gold on black is very striking and I love the cute birds. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart! Mooi de combi van de vogeltjes met de tekst. En die is zo waar.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic card. Thank you for joining us at Craft-alnica. Goga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beacard! Thanks for playing at CRAFT-alnica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, I love the black and gold combination on your card. Thanks for playing at CRAFT-alnica Tic-Tac-Toe challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa