maandag 11 januari 2021

Vintage

Zag donderdag dat er weer een nieuwe challenge is begonnen bij Marianne Design. Ging even kijken wat ze dit keer graag willen zien. En tot mijn grote verbazing zag ik opeens mijn naam staan, omdat ik de vorige challenge heb gewonnen met deze kaart. Dat had ik helemaal niet verwacht. Doe nog helemaal niet zo lang mee met challenge’s, ben nog een beetje alles aan het ontdekken en nu al wat gewonnen. Helemaal blij ben ik en wat een grote verassing. Zo’n leuk pakketje is er onderweg helemaal zin om daarmee aan de gang te gaan.

Bij de nieuwe challenge wouden ze graag een vintage kaart zien. Vond dit wel even een lastige. Maak nooit vintage kaarten en het is niet echt mijn stijl. Toch maar mee bezig gegaan en blij dat ik het heb gedaan, want ondanks dat ik niet zo van vintage hou vind ik het eind resultaat wel mooi geworden.


Gebruikte materialen:     

Marianne Design:  LR0211 Lord & Lady, 

Col1481 Cupcake by Marleen, LR0625 Van Harte

Spellbinders: Woodland Wreath

Action: Designpapier 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

Marianne Design challenge 263

simonsaysstampblog

craftyhazelnutspatternedpaper

2sistersontheblog: vintage




14 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kaartje en wat leuk dat je een prijs hebt gewonnen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een mooie kaart geworden.
    Gefeliciteerd met je gewonnen prijs, dan kun je weer lekker even vooruit.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met de 2 hoofden, en zo leuk dat je een prijs won kun je weer heerlijk freubelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje, dank je wel voor je deelname aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje is het geworden
    Bedankt voor het meedoen met onze “Vintage” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Vintage kaartje heb je gemaakt! En gefeliciteerd met je gewonnen prijs!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je gewonnen prijs. Leuk om te winnen als je nog maar kort meedoet met challenges.
    Deze vintage kaart is ook goed gelukt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is prachtig geworden Christa, gewoon vaker doen hoor.
    Gezellig dat je meedoet met onze vintagechallenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super goed gelukt je kaart.
    Leuk dat je mee doet met onze challenge "vintage".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je vintagekaart is erg leuk Christa ook al is het niet helemaal je ding, gefeliciteerd met je gewonnen prijs,
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    neem ook eens een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa