woensdag 14 april 2021

Fluttering by to say HI

Vandaag een kaartje met de Magic picture changer. Vind het zo’n leuk effect, toen ik zag dat die uitkwam moest ik die wel direct hebben. Zo leuk om te maken en mee te spelen.

Het vosje heeft het voorjaar al helemaal in zijn bol. Lekker achter de vlinders aan het gaan en het is zelfs nog gelukt om er een te vangen.



Gebruikte materialen:

 Lawn Fawn: Magic Picture Changer, 
butterfly kisses,
Fancy Wavy Banners

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

8 opmerkingen:

  1. Superleuk deze magische kaart.
    Heb die mal toen ook besteld bij ome Ali, maar ik ben er niet weg van...werkt niet zo fijn bij mij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I very prettily crafted design, many thanks for joining in with our Butterflies, Birds and Bees' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG! DIE IS LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUK!!!!!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastisch kaartje heb je met deze magic picture mal gemaakt Christa!
    Ik heb 'm ook, maar nog niks mee gedaan;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute card and loving the interactive effect!
    Thank you so much for joining in at Allsorts challenge this week! Hope you'll stop by again soon!
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je met die veranderende afbeelding gemaakt Christa. Ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A great card - thanks for sharing it us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa