woensdag 16 juni 2021

Dikke knuffel

 Wou al een kaartje gaan maken met het bootje en de vuurtoren. Had die ook al helemaal klaar. Maar was er niet aan toe gekomen om er iets mee te maken. En wist ook nog niet wat ik er precies mee wou maken. Toen zag ik op Facebook een challenge waar ze het thema regenboog hebben. Was zo blij dat ik nog niks met de stansjes had gedaan. Ze passen perfect bij de achtergrond met de regenboog.



Gebruikte materialen:

Carlijn Design: Slimline kaart,
Slimline kaart 3,
Stempels Grote teksten 1
 Slimline randen
Joy!Crafts: Jocelijne Design Sailboat,
Lighthouse
Pinkfresh Studio: Color Block Rainbow

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



9 opmerkingen:

  1. Dat bootje is wel echt uber schattig!!! Super lief en leuke kaart!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kaart! En ik zie veel leuks op jouw blog, dus heb me meteen als volger aangemeld!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Wat een mooie kaart is het zo met al die kleurtjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk verwerkt op de slimline kaart gezellig die vrolijke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk weer gedaan, mooi op een slimline kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke maritieme kaartje.
    Ben je volger geworden 😀
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart is dit, Christa!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat een leukerd! Heel mooi met die regenboog op de achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa