maandag 7 juni 2021

Nog eentje dan..

Goedemorgen, leuk dat je weer even langs komt. Probeer ook gauw bij jou weer langs te komen. Helaas lukt me dat niet altijd. Merk dat mij spierziekte toch weer enorm vervelend aan het doen is. Laatst tijd veel slechte dagen. Gelukkig ook nog goede dagen en kan ik me even heerlijk uitleven met knutselen en heb ik weer wat afleiding. Echt blij dat ik knutselen als hobby heb.

Dit keer nog een kaartje voor de Lift Challenge. Weer op design papier gestempeld. Vind klaprozen toch altijd enorm mooie bloemen. Had laatst ook zaadjes gekregen en tot nu toe groeien ze goed, benieuwd of ze ook echt uitkomen. 



Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige klaprozen , ben er ook dol op heb rode in mijn tuin staan als ze dadelijk bloeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de klaprozen leuke techniek vind ik van de lift challenge
    klaprozen in de tuin zijn altijd mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt, heb dit jaar ook nieuwe roosjes gezet en zie al volop knop, moeten roze uitkomen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tinten en mooie lift, erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart voor de liftchallenge!
    Sterkte met je spierziekte. Wel fijn dat je op je goede dagen lekker kan knutselen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met de klaprozen, Christa. Ik vind klaprozen ook zo mooi. Hier zie je ze nu heel veel langs de wegen. Zó mooi. In de tuine hebben we ineens een explosie van gele klaprozen. Heeft ook wel iets.
    Heel vervelend voor je dat je spierziekte zo opspeelt. En wat je zegt: gelukkig kun je lekker knutselen, zeker op je goede dagen. Sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke papiertjes heb je uitgezocht voor deze uitdaging. Ik vind klaprozen ook prachtig! Vervelend dat je last hebt van je spierziekte, fijn dat je hobby in ieder geval voor wat afleiding zorgt. Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the colour scheme.
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa