maandag 14 juni 2021

Just a Note

Vandaag wou ik jullie graag een vintage mannenkaartje laten zien. Bij vintage moest ik denken aan de platenspeler. Weet niet of dat nu nog steeds zo vintage is, want de platenspeler is helemaal terug van weggeweest. Heb er zelf hele mooie herinneringen aan. Heerlijk op de vloer voor de platenspeler liggen luisteren. Vond het vooral zo mooi als er een leuke afbeelding op de plaat stond. Als die dan ging draaien je allemaal mooie vormen/kleuren zag.


Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Turntable
Marianne Design: COL1358 Eline’s Typewriter
Crealies: Xxl Stans No.106 






8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie en stoere kaart! Platenspeler roept een nostalgisch gevoel op dus ja, wel vintage hoor. Mooi gemaakt

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super je kaart, en idd je denkt terug aan vroeger en ze zijn zeker weer in al een tijdje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blijft moeilijk om voor mannen kaartjes te maken, deze is echt wel goed gelukt !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een stoer kaartje met de gave platenspeler ook hier goed herinneringen eraan we hebben zelf weer een platenspeler gekocht een paar jaar geleden we hadden nog zoveel lp's heerlijk om weer naar die muziek te luisteren
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat origineel die ouderwetse platenspeler, ik heb al mijn platen weg gedaan want ik wist niet dat de platenspeler weer terug zou komen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nice job on your turntable - I have made several this year with a pull tab and the record spins - I like this die set from MFT - TFS at WAW - best wishes in the draw!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa