maandag 28 juni 2021

Halve onderdelen

Liet jullie laatst al een boekenlegger zien die ik had gemaakt met de lieveheersbeestjes erop. Toen ik daarmee bezig was kreeg ik opeens een idee om die ook op een kaart te gebruiken voor de challenge van De Egel. Toen ik de challenge eerst zag had ik helemaal geen inspiratie maar gelukkig kwamen de ideeën al gauw. Heb het linker blad doormidden geknipt en beide helften weer op de kaart terug laten komen. Heb nog een idee waar ik mee aan de gang wil, even kijken of dat nog gaat lukken.


Met deze kaart 2e geworden bij De Egel


Gebruikte materialen:
Lawn Fawn: Ladybug and Leaf
Carlijn Design: Slimline kaart 
Winnie and Walter: Hugs


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



11 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan met de bladeren en de lieveheersbeestjes. Wie wil er nou niet zo'n leuke knuffel ontvangen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie boekenlegger zo leuk met de lieveheersbeestjes op het blad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattige kaart…leuk gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superleuk gedaan en wat een lieve lieveheersbeestjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt weer top gedaan, hele leuke kaart.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A pretty summery card, many thanks for joining in with our 'Design Papers' theme at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card with the ladybugs and pretty papers. And a perfect color combination! Thank you so much for sharing at Allsorts challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze bijdrage van jou is weer helemaal leuk. Leuk hoe je dat allemaal bedacht heb. Zo wie zo vind ik dat leuk om te zien wat iedereen maakt met de halve onderdelen. Dank je wel voor nogmaals jou deelname. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Christa, ik vind lieveheersbeestje toch al heel leuk en op jouw mooie kaart kan ik er ook van genieten. Leuk idee die halve bladeren, lekker speels.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou zeg, had ik deze ook gemist. Ik zie hem nu bij de Egel. Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa