donderdag 24 juni 2021

A & N

Laatst werd me gevraagd een kaartje te maken voor een trouwerij. Kreeg de foto van de kaart doorgestuurd en aan de hand daarvan heb ik de kaart gemaakt.  Op hun trouwkaart zag ik allemaal goud, dit weer terug laten komen in de kaart. Ze hadden ook blaadjes langs de randen en die er ook op gemaakt. Zag dat ze in Ten Boer gaan trouwen. Wel leuk om te zien, mijn man en ik zijn daar ook getrouwd. 


Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Bride & Groom


Deze kaart doet mee aan de volgendeg uitdaging:




7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en het is altijd leuk om iets te verwerken uit de kaart van de huwelijksaankondiging!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, dit is mij laatst ook gevraagd, deze kaart komt dit weekeinde online.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie chique kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je een opdracht hebt gekregen, dat is een mooie waardering voor je kaarten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart,
    vind het zelf nog wel een dingetje om iets van de trouwkaart terug te laten komen op een felicitatie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt…best wel chique met het goud!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great idea! Love the gold-glitter. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card :)
    Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa