vrijdag 25 juni 2021

Kusjes & Knuffels

Met de nieuwe sketch en color challenge van MFT aan de gang gegaan. Hele tijd bijna geen kaarten gemaakt met bloemen. De laatste tijd heb ik de smaak te pakken.

Deze week moesten mijn moeder, broer en hun kat het huis uit. Hadden een tijdje geleden waterschade gehad. Nu moest de nieuwe vloer erin. Ze zaten op een vakantie park en kreeg elke keer zulke leuke foto’s opgestuurd van allemaal eekhoorntjes die om het huisje liepen. Hun kat heeft de tijd van hun leven gehad. Zat de hele dag lekker naar buiten te kijken. Hun kat is trouwens de moeder van onze kat Stanley.




Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Freshly Picked
Marianne design: Embossing folder Marjoleine's stripes DF3456
CarlijnDesign: Verticale banners, 
Stempel liefs

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Christa!!

    Denk dat de kat graag buiten was geweest.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemenkaart, Christa.
    Lekker genieten voor moeder poes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in deze zachte pasteltinten. Leuk dat je "mama"kat op logies kreeg ! Leuk ook voor Stanley :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat een superleuke kaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi bloemenkaartje! Dat is wel een goed idee om op een vakantiepark te zitten. Had ik ook moeten doen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa