zondag 20 juni 2021

Kikkertjes

De kikkertjes mochten weer uit de verpakking. Gebruik ze de laatste tijd wel graag en vaak. Toen ik zag dat ze uitkwamen had ik er niet zoveel mee. Had ook al de andere kikkers van Eline. Uiteindelijk kon ik ze laatst in de aanbieding kopen, toen kon ik ze niet laten liggen. Nu ben ik er wel heel erg blij mee, pak ze toch gauw erbij. Toen ik de kleuren voor een challenge op Facebook zag, moest ik bij de groene kleuren ook direct weer aan de kikkers denken. 



Gebruikte materialen:

Marianne Design:
CR1514 Frogs by Marleen,
CS1065 Opkikkerteksten by Marleen
CR1519 Mailbox by Marleen 
CR1518 Envelope Set by Marleen

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:




11 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een superleuk kaartje en de kikkers zijn idd heel tof.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt, zijn exact dezelfde kleurtjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje en de kikker is enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such fun and so colourful, thanks so much for sharing and joining in our our Anything Goes with an option theme at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een vrolijk kaartje met de schattige kikkertjes en de leuke kleurtjes van het palet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another lovely card and so sweet, thanks for joining us at the Allsorts challenge, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan met de kikkers. Alle kleuren komen in je kaartje terug. Knap gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A really great background with lovely colours and a super fun images. Thank you for joining our 'Buttons and Bows' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely, fun creation those frogs are FAB hank you for joining our challenge at ALLSORTS this week
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart in perzik kleurtjes en grappige kikkers
    Maak er een mooie knutsteldag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fun card this is - super use of snippets and how well you followed the colour theme as well. Love the frogs!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa