dinsdag 22 juni 2021

Favorite stories

Vandaag geen kaartje maar dit keer een boekenlegger. Had laatst de nieuwe plaid stencil van Lawn Fawn gekocht. Was er al blij mee maar nu nog meer. Wat is het leuk om die te gebruiken en wat krijg je daarmee toch een mooi effect. Toen ik de stencils aan mijn moeder liet zien was ze direct enthousiast. Opa kwam uit Schotland, stammen af van de Bruce clan. Wou dat ik een keer onze familie ruit na ga maken. Misschien ooit ook een keer proberen. Tijdje geleden nog een sjaal kunnen bestellen met onze tartan. Zo blij dat dat kon. Eerder kon dat niet. Mijn tante was een keer in Schotland en kon toen alleen de stof krijgen toen ze de stamboom liet zien. 

Gister zag ik ook wat heel leuks heb met deze kaart een hele mooie stempel gewonnen bij inspiration station challenge. Zo ontzettend blij ermee. 


Onze clan tartan


Gebruikte materialen:
Lawn Fawn: Ladybug and Leaf
Plaid Stencil
Carlijn Design: Slimline kaart
My Favorite Things: Our Story


 

5 opmerkingen:

  1. Mooie boekenlegger.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie boekenlegger heb je gemaakt.
    Leuk dat je familie een eigen tartan heeft, echt wel de moeite om daar iets mee te doen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie boekenlegger leuk is dat stencil hè heb hem ook heb er veel plezier van
    wat leuk een eigen familie tartan zeker leuk om er eens iets mee te doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met dat stencil!! En tof dat jullie je eigen familieruit hebben. Ja dat is wel leuk om na te maken voor je vader of zo.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een gave boekenlegger. En je bent dus voor een kwart Schots. Ben je al wel eens in Schotland geweest. Ik vind het er prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa