maandag 21 juni 2021

Op vakantie..

 Zag en challenge op Facebook met het thema zomer. Toen ik zomer las dacht ik aan vroeger, dat we altijd met de caravan op vakantie gingen. ‘S Avonds lekker fikkie stoken en dan heerlijk marshmallows roosteren boven het vuur. Meestal was er ook een zwemvijver op de camping, was zo heerlijk om de hele dag in het water door te brengen.

Gun mijn stokstaartjes ook zulke leuke herinneringen, dus heb ze op vakantie gestuurd. Ze hebben een mooi plekje gevonden bij het water en zijn samen aan het genieten. 


Gebruikte materialen:

Marianne Design: Col1490 Eline’s Stokstaartjes
Carlijn Design: Slimline kaart,
Slimline kaart 3,
Taylored Expressions: On The Road, Camper
Heffy Doodle: Forest Builder Dies
Elizabeth Craft Design: Camping Accessories 
Lawn Fawn: Bayou Backdrop
Altenew: Cloud Stencil 

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super mooi kaartje.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaaaf wat een gezellig tafereeltje met de leuke stokstaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe manier om je vakantieherinnering vast te leggen en te delen met de stokstaartjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart met de caravan!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk tafereel met de stokstaartjes ! Ik heb dat dus nog nooit geproefd he, marshmallows boven de BBQ, maar ik ben ervan overtuigd dat ik dat weer lekker ga vinden ! Hihi ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa