zaterdag 19 juni 2021

Liftchallenge #162

Dit keer is er weer zo’n leuke uitdaging bij  Lift Challenge. De vorige vond ik nog best wel lastig. Deze keer ligt het me veel beter. Heerlijk met dit warme weer dit kaartje kunnen maken. Normaal heb ik het altijd koud, geniet er nu echt even van. Mijn spieren vinden het ook zo fijn. 

Met een stencil aan de gang gegaan om de bloemen te maken. Meestal als ik met deze stencil werk gebruik ik 2 kleuren. Dit keer meer kleuren erin verwerkt, vindt het zo wel veel mooier. Had met  papiertjes gedeeltes even afgedekt zodat de juiste kleuren overal kwam. Was mijn eerste keer dat ik het zo deed en zeker voor herhaling vatbaar.


Gebruikte materialen:

Altenew: Sweet Spring Stencil
Versamagic Dewdrops: Verschillende kleuren 


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


16 opmerkingen:

  1. Wow WT een gave kaart zeg! Prachtig hoe je dat gedaan hebt. Ik heb er met bewondering naar gekeken. Klasse! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is wel een hele toffe lift Christa!! Echt super mooi geworden. En ik snap dat je het nog eens gaat doen met meer tinten. Ik denk dat blauw ook super zal zijn.
    Heel fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een ontzettend mooie kaart heb je gemaakt.
    De bloemen zijn zo mooi geworden met deze kleuren ....
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Wat een prachtige creatie.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de mooie bloemen erop zulke mooie kleuren
    ik vind hem juist lastig deze challenge vooral om dat ik geen bloemenstencil heb maar wie weet kan ik zelf wat verzinnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gemaakt met een stencil die bloemen. Schitterend kaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit ontzettend mooi Christa😍

    Mooie kleurencombinatie. Fijn dat je met deze warmte minder last hebt van je spieren. Ik heb juist meer last.

    Fijn weekend Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, wat heb je dat mooi gemaakt, Christa!
    Voor jouw spieren is dat warme weer idd heerlijk. Jammer dat het weer een paar dagen minder wordt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A very pretty floral creation, thanks so much for sharing and joining in with our challenge at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een schitterende kaart met die mooie bloemen! Prachtig gemaakt!
    Hopelijk wordt het snel weer ietsje warmer voor je.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely subtle colours for the super floral image and a great sentiment die.
    Thank you for joining our 'Buttons and Bows' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een heel mooi kaartje Christa. Ik vind hem prachtig gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. It is gorgeous, thanks for joining us at the Allsorts challenge, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card such beautiful soft stencilling love the design thank you for joining our challenge at ALLSORTS this week
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief romantisch kaartje Christa. Heel mooi die rozen! Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kan zien dat je dit leuk vindt en dat je er met plezier aan hebt gewerkt. Mooi om een stencil te gebruiken en zeker met meerdere kleuren. Zelf gebruik ik ook nog wel eens mijn potloden voor kleurnuances.
    Mooie Lift en super bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge Christa!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa