vrijdag 18 juni 2021

Challenge #45: Watercolours

Dit keer vragen ze bij 4 season challenge waterverf op je creatie. Kleur zelf alles met waterverf in en maak er graag achtergronden mee. Wou eigenlijk graag met copics mijn stempels inkleuren maar heb het een keer geleend en was echt niks voor mij. Mijn handfunctie is daar toch niet goed genoeg meer voor. Als mijn handen met waterverf een keer verkrampen en ik uitschiet is het zo weer bij te werken. 

Had een keer een filmpje op you tube gezien over de struisvogel stempel. Kon ik dat eindelijk een keer proberen. Zo leuk om direct een complete scène te verven. Dacht eerst dat het niks werd. Wou bijna opgeven. Gelukkig werd het toch beter toen ik verder ging.


Gebruikte materialen:     

Wplus9: Oh My Gostrich!

 

6 opmerkingen:

  1. Heel knap gedaan, ik kan het niet, en die struisvogels zijn ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje leuk dat je toch hebt doorgezet want hij is gaaf geworden
    ik kleur ook liever met markers daar kun je vind ik veel verfijnder mee werken met een kwastje gaat het bij mij vaak is of ik vind het vaak niet mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart , knap gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is superleuk en goed geslaagd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ingekleurd!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze Watercolour-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa