vrijdag 25 juni 2021

Tulpen

Weer met stencils aan de gang gegaan voor de Lift Challenge. De tulpen stencils zijn zo leuk om mee te werken. Alleen het uitlijnen vind ik soms wel lastig. Wou eerst geel karton erachter maken. Maar toen vielen de tulpen helemaal weg, met zwart karton erachter kwam het veel beter tot zijn recht. 


Neem altijd foto’s van mijn kaarten op de tafel. Shelby kwam ook weer kijken wat ik aan het doen was. Keek zo lief en nieuwsgierig toe.



Gebruikte materialen:

Carlijn Design: Slimline kaart,
Slimline kaart 3,
Simon Says Stamp: Stencil Layered Tulips


8 opmerkingen:

  1. weer een mooi kaartje mooi stencil heb je gebruikt met de tulpen en mooie kleuren het zwart doet het goed als achtergrond
    gelukkig is ie goed gekeurd door de poes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi deze kaart, knap gedaan.
    Schattig je kaart, ja willen ook aandacht hihih
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tulpenstempels zijn dit! Mooi op je slimline kaart. Zwart vind ik een goede keus, het geeft meteen ook pit aan de kaart! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie kaart, dat geel is lekker zonnig en het zwart geeft pit aan het geheel. Heel mooi gedaan Christa. Schattig dat koppie, daar smelt je toch van?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tulpenkaart en dat zwart haalt idd alles op!
    Lieve foto van je poes.
    De trouwkaart hieronder is prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Christa,

    Wat een prachtige kaart met deze tulpen, door
    het zwart komen ze extra mooi uit. Zag dat ik achterloop
    bij je..mooi kaartjes heb ik gemist.

    Wat een schatje is shelby, hoog knuffel gehalte.

    Fijn weekend Ina
    🐈

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tulpenkaart en de zwart basis past er prefect bij. Leuke foto van Shelby wat heeft ze mooie groene ogen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer leuk. Een heel ander effect met dit stencil. Leuk dat je zo enthousiast meedoet. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa