zondag 17 oktober 2021

Dat verdient een bloemetje

Deze achtergond laatst gemaakt met stencils maar had er nog niks mee gedaan. Wist nog niet zo goed wat ik er precies mee wou. Daarna was ik het helemaal weer vergeten. Heb altijd een plank over mijn bed heen liggen met knutselen en daarop een snijmat. Stop elke keer van alles onder die mat, daar lag de achtergrond dus ook onder. Laatst even alles uitgezocht en kwam ik het gelukkig weer tegen. Eindelijk er een kaartje mee gemaakt en nu wist ik gelukkig wel direct wat ik ermee wou.


Gebruikte materialen:

Lawn Fawn: Stencil Tropical Leaves Background
Joy! Crafts: Suprise Wheel Tekst NL
Distress Oxide: Verschillende Kleuren 
Versamagic Dew Drops: Verschillende Kleuren


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

4 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met prachtige achtergrond! Ik herken dat wel, even afstand nemen en nadien komt de inspiratie vanzelf!
    Fijne zondag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie achtergrond wat komt de bloem mooi uit zo
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a gorgeous slimline card.
    Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx
    TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Grappig is dat he? Dat je soms iets hebt liggen en niet weet wat je ermee moet en dan opeens weet je het! Heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa