vrijdag 22 oktober 2021

Zonnebloemen

Zag laatst nieuwe patronen voor cross stitch op de website van Marianne Design. Toen ik het patroon van de zonnebloemen zag heb ik het direct opgeslagen. Een vriend, eigenlijk is die meer als een vader voor me. Is helemaal fan van Vincent van Gogh. Had er zo zin in om die voor hem te maken. Hij heeft het kaartje inmiddels ontvangen en was er zo blij mee.  


Gebruikte materialen: 

Marianne design: Embossing folder Marjoleine's stripes DF3456,

CR1530 Cross Stitch XXL

Mama Elephant: Framed Tags Madison Avenue Creative Cuts


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


daranddiane

cardztv

9 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaaf die kaart. En de patroontjes zijn zo leuk. Deze ligt bij mij ook al geborduurd klaar. Hihi ik was zo enthousiast van de zomer dat ik alle patroontjes heb uitgeprint en in een mapje heb gedaan. Het is ook erg leuk om te doen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de zonnebloemen in kruissteekjes vind die van jou mooier als het schilderij van Vincent van Gogh
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very pretty stitched card! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De zonnebloemen in een borduurwerkje dat ziet er heel mooi uit op je kaart.
    Prachtig gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful cross stitching! Fabulous overall card design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Sunflowers’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, die geborduurde zonnebloemen. En zo'n lieve gedachte erachter.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How beautiful, so creative and unique! Thanks so much for playing along with us at The Double D, Sunflower Challenge. Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa