vrijdag 8 oktober 2021

Artic bear’s

Goedemorgen allemaal, leuk dat je weer even langs komt. Ben met de nieuwe beertjes bezig geweest. Wat zijn die toch leuk en veelzijdig. Voor het eerst ook de stansjes met een beetje inkt bewerkt. Vindt het zelf wel een heel leuk effect geven. Zo lief dat ik deze gekregen heb van mijn man, hij kent me gelukkig zo goed dat die niet met bloemen moet aankomen. Knutsel spullen zijn veel leuker en heb ik veel meer aan. 





Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1502 Eline’s Artic Bear
COL1503 Eline’s Winter Accessories
My Favorite Things : Drifts & Hills Stencil
Distress Oxide: Verschillende Kleuren 
Versamagic Dew Drops: Verschillende Kleuren


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

wordartwednesday

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart 3luik, idd hier heb je veel meer aan, wel lief van je man.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen wat een snoepie en zo leuk die kaart! Heerlijk als je andere helft van je trouwboekje, jouw door en door kent... Dat is liefde!

    x
    DIana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's a lovely present to be given by your husband. You've made a beautiful scenic card and use up lots of snippets!

    That snowy scene is sure to have made you feel cold. You'd better shin up the rope ladder and come to the Playground Treehouse for a cup of hot chocolate to warm up!

    Hugs, Sarn x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh wat een mooi winter tafreeltje met de schattige beertjes mijn man is ook zo alleen weet ie nooit wat ie voor mij moet bestellen en dan mag ik het zelf doen lief hè.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat je man je heel goed kent, want dankzij hem, heb jij wel een hele gave kaart gemaakt. Wat heeft hij je blij gemaakt met mooie knutselspulletjes..dat ga je weer heel veel moois mee maken. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk! De beertjes zijn superlief en je achtergronden zijn heel goed geslaagd!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aahh wat een leuke kaart. Supergaaf die beren. Ja knutselspullen zijn altijd leuk, maar ik wordt ook wel blij van bloemen hoor. Ik kreeg er vandaag wat van mijn dochter en daar kan ik echt van genieten. Maar meer is het feit dat iemand zo attent is dat diegene wat voor je meeneemt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze enig die beertjes! En je hebt ze elke keer op zo'n leuke manier neer gezet.
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezelligheid op je kaartje! Je hebt een man die je kent ;-)
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for dropping off your lovely art in WAW - best wishes in the draw - have a blessed day!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your husband is certainly a great guy! And your triple card is really gorgeous Christa wonderful scenes and we all love bears of course!

    Hugs

    Di xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love the card, especially the bear climbing over the fence - so fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi drieluik heb je gemaakt. Gezellig dat je nog een keer met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Så søtt kort. Takk for at du deltar hos scrappelyst

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa