zaterdag 9 oktober 2021

Slimline kaart - Sketch

Werd helemaal enthousiast toen ik de nieuwe challlenge zag van De Egel. Ze hebben nu zo’n leuke sketch en een nog leukere prijs. Had direct inspiratie toen ik het zag. Papier erbij kiezen vond ik wel even lastig, had eindelijk papier gevonden die ik bij de luiaard vond passen. Wou eigenlijk het roze papier als achtergrond doen en de hoeken met het groene. Vroeg even aan mijn man of het wel bij elkaar past en die zei direct dat groene is leuk voor de achtergrond. Heb het op zijn manier gedaan en wat ben ik daar blij mee. Lijkt zo veel leuker dan wat ik in mijn hoofd had.




Gebruikte materialen:

Marianne Design: COL1471 Eline’s Sloth
CR1537 Slimline Frames
CS0993 Post Voor Jou

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:


 

8 opmerkingen:

  1. Ook weer erg leuk, Christa! Ik moet zeggen dat ik deze sketch best lastig vind, ik heb er zo in eerste instantie geen ideeën bij...
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke sketch ben er ook weg van en heb er in middels al weer eentje mee gemaakt die komt van de week wel een keer langs
    wat een leuk papier heb je gebruikt pas heel goed bij de luiaard net of ie lekker aan de lianen hangt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig kaartje. En je man heeft er kijk op! Goede keuze. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt de sketch super uitgwerkt hoor, heel leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om die luiaard zo aan het strookje te laten hangen Christa. Mooi dessin-papier heb je gebruikt, past er perfect bij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is de luiaard geschikt voor deze sketch zeg! Helemaal leuk hoe je de sketch verwerkt hebt. Dank je wel voor het meedoen aan uitdaging 128 van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh this is fab. Love that sloth!
    Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge blog in October.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card. Thanks for joining us at Scrappelyst :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa