vrijdag 29 oktober 2021

Laptop

Mijn man had laatst computer problemen. Hij is handig met computers maar kreeg het probleem niet opgelost. Uiteindelijk heeft die de hulp ingeroepen van een vriend, en die kwam er eerst ook niet uit. Was mijn man stiekem wel een beetje blij mee, lag het niet aan hem. Samen is het ze gelukkig gelukt om het weer helemaal goed te krijgen. Dit kaartje gemaakt om te bedanken voor de hulp. Had laatst de snijmal van de laptop heel goedkoop op marktplaats gekocht, kon ik die direct gebruiken.


Gebruikte materialen:


Marianne Design: COL1372 Laptop

Eline’s Words EC0147

Versamagic: Verschillende kleuren inkt.


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

11 opmerkingen:

  1. Echt een toepasselijke kaart, heel mooi.
    Ja manlief hier heeft er ook verstand van..maar owee als wij iets vragen hihihi hoor hem al zuchten.
    Gelukkig zijn ze er samen uitgekomen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje, mijn man is niet van de computers hij wil er ook niets mee doen hmm zal toch een keertje gaan lukken denk ik.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de laptop, leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en toepasselijke bedankkaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. altijd leuk een bedank kaartje en dan zeker ook nog met het onderwerp waar hulp bij nodig was.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toepasselijke bedankkaart voor de vriend. EN altijd leuk om tweedehands wat te scoren he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en toepasselijke kaart voor de vriend! Ik heb ook vaak computerproblemen en roep dan mijn man!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart om te bedanken voor de hulp. Mijn man weet de meeste problemen ook op te lossen gelukkig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat super leuk om hem in stijl zo te bedanken. Tof dat je die mal op de kop kon tikken. En nu direct gebruikt.
    Toffe mannenkaart!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan de beterschaps challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Youre card is so beautiful, thanks for sharing it with us at Creative Sketchy Girls Challenge Blog.
    Big hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa