woensdag 20 oktober 2021

2-4-6

Vandaag een kaartje als gastdesigner voor de nieuwe challenge van Mijn Hobbyhonk Challenges. Dit keer is er ook weer een super thema 2-4-6. Het klinkt raar moest eerst zelf ook even goed lezen. Het is de bedoeling dat je 2,4 en 6 op je kaart verwerkt. Dit mag het aantal dp-velletjes zijn, embellishments, aantal cirkel of vierkantjes etc… Als de getallen en/of de aantallen maar goed te herkennen zijn op je kaart. 

Zelf heb ik de nummers op de volgende manier verwerkt. 2 verschillende dp-velletjes, 4 plankjes op het rek en 6 plantjes op het rek.



Gebruikte materialen:

Marianne Design: CR1464 Marleen’s Greenery
CR1463 Marleen’s Shelves

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:


15 opmerkingen:

  1. Hoi Christa,
    wat een leuke uitdaging is het en goed te zien op je kaart wat je gebruikt hebt met de 2, 4 en 6. Dat trapje van MD is erg leuk. Ik heb hem maar nog niet zo vaak gebruikt.
    Er schieten me allerlei ideetjes te binnen, maar dat moet even wachten tot na mijn vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je schitterende GD-bijdrage Christa!
    Het thema is overduidelijk te zien op je kaart; prachtig!
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn; dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan en het thema leuk verwerkt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk, dat trappetje en zo...
    Erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met het plantenrekje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gastdesigner kaart is prachtig! Leuke uitdaging! Ik ga weer meedoen en wat leuks bedenken

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top gedaan Christa…duidelijk en heel leuk bedacht!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, de trap is zo leuk met die plantjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt top, ik wil me er ook aan wagen, dus alvast genoteerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart, zo leuk met het trapje en de mooie platjes erop top.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje leuk idee met het trappetje, plantjes en dp papiertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart en de challenge leuk uitgewerkt!
    Groetjes Cécile

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely card. Thank you for joining us at Scrappelyst.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel slim 2-4-6 idee voor je mooie kaart. Hou ervan.
    Dikke knuffel, Sarn x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Clever card Christa - I also love how you adhered to the 2-4-6. Great work!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa