dinsdag 19 oktober 2021

MFT: Color Challenge 175

Vandaag een kaartje die ik heb gemaakt voor de color challenge van My Favorite Things. Ze wouden graag 4 keuren terug zien op de kaart. Gelukkig had ik 4 kleuren die erg op de kleuren leken die ze nu willen zien. Wou eerst de woorden uit een kleur maken maar toen werd het een beetje saai. Blij dat ik het middelste woord in een ander kleur heb gedaan, springt het toch iets meer uit.



Gebruikte materialen:

My Favorite Things: Sending Big Hugs,
 Stitched Blooms


9 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Het middelste woord een andere kleur was een goede keuze, het is mooi zo. Gefeliciteerd trouwens met je topplaatsje bij Double D Challenge, had je het al gezien?
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gaaf geworden en een super vrolijke opkikker kaart geworden. Daar moet de ontvanger toch blij van worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de vrolijke kleurtjes gezellig de bloemetjes bij de tekst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en wat een mooie grote letters!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf met die grote tekst, de vrolijke bloemen geven er een leuke swing aan Christa. Wij hebben na Lucky bijna 3 jaar geen hond meer gehad en toen toch weer gezwicht en kwam Ziva. Ik bleef ook last van dat "lege huis" gevoel houden waar je het op mijn blog over had.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave, grote letters zijn dat. En je hebt er goed aan gedaan om de middelste letters in een andere kleur te doen, zodat zij er uit springen. Lieve bloemetjes heb je gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi en leuk kaartje heb je gemaakt, geslaagd in deze zachte kleurtjes,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze kaart in lieve kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa