zondag 3 oktober 2021

Een perfect paar.

Goedemorgen, Door een vriendin ben ik ooit in aanraking gekomen met kaartjes maken. Ze had me een paar dingen gegeven en toen was ik verpest. Over een weekje zijn ze 31 jaar getrouwd. Wou wel iets moois voor ze maken maar had nog geen idee. Gelukkig kreeg ik inspiratie door de nieuwe challenge van Knutsels en Kadootjes. Toen ik wist welk model ik wou gebruiken was het kaartje zo klaar.


Gebruikte materialen:

Spellbinder: Gents Shoe-Ladies Shoe
StudioLight: Essentials Stans SL-ES-CD14


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

11 opmerkingen:

  1. Dit is echt super zeg, wat leuk die schoenen er zo op, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh die is leuk geworden met de schoenen, wat een leuk idee voor een bruidspaar
    leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó leuk met die schoenen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd met die shoes !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een leuke kaart gemaakt met die grappige schoenen Christa, dat zal je vriendin vast waarderen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk model, heel mooi met de schoenen leuk geheel geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om de schoenen als detail te nemen voor een trouwdag. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.
    En ik heb weer last van de robot. Vandaar vanuit mijn DT blog dus een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for sharing your lovely crafting for Craftyhazelnut's Patterned Paper October challenge - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf idee, om dit zo te maken voor het perfecte paar..Super, ook een gaaf modelletje..zo zie je maar weer, een nieuwe hobby was geboren. Je kan er ook zoveel mensen mee blij maken met een heel persoonlijk zelf gemaakt kaartje, daarom is het zo leuk. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk gedaan!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig kaartje, super leuk zo met die schoenen. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa