donderdag 7 oktober 2021

So happy…

Goedemorgen, had nog een kaartje nodig voor een trouwdag. Had alles gekleurd en kon aan de gang om de magic picture changer te gaan maken. Toen bleek dat ik het niet goed had gedaan, had de ene naar links gemaakt en de andere naar rechts. Toen nog maar wat extra gestempeld en gekleurd zodat ik wel een compleet setje had voor een kaartje. Kon ik direct twee kaartjes maken, heb ik ook weer een voor de voorraad.


Gebruikte materialen:

Lawn Fawn: Magic Picture Changer, 
Magic Picture Changer Add-on, 
Fancy Wavy Banners, 
Happy Wedding,
My Favorite Things: Forever and Owlways.

Deze kaart doet mee aan de volgende uitdagingen:

10 opmerkingen:

  1. Wat een leukderd!! Deze mal vond ik zeer leuk, had hem ook gekocht (ali) maar hij werkte zeer slecht, ik heb hem toen maar weggegooid...eerst gevraagd of iemand hem wilde.
    Zonde, maar ja soms heb je dat weleens.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart en zo grappig die changer!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en grappig dit kaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de schattige uiltjes de magic picture changer is zo leuk heb ik ook wel eens gehad dat ie verkeerdom was gestempeld
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cleverly unique and cute card! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG how cute and clever! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Owls and/or Pumpkins’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is echt een toverkaart. Wat leuk!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Well how stinkin' clever. I love interactive cards, and you have really nailed the technique here. Lots of good work here, and great take on the Mood Board. Thanks so much for playing along with us over at Double D.
    Judy~ DD DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa