vrijdag 15 oktober 2021

Hi!

Vandaag wou ik jullie graag dit schudkaartje laten zien. Heb de grote Hi uitgesneden en daar achter het schud gedeelte gemaakt. De uitgesneden hi heb ik bewaard, kan ik die mooi nog een keer gebruiken voor een ander kaartje. Ooit een keer wat lamineer vellen gekregen. Ik doe zo’n vel door de lamineermachine zodat die doorzichtig en stevig wordt en kan ik die gebruiken voor schudkaartjes.


Gebruikte materialen:

Winnie and Walter: Hi Cutaway


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:



4 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke uitgestanste hi, leuk met het dp en schudmateiaal erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk zoet schudkaartje zo!! En slim om het negatief te bewaren.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Goed idee vd lamineervellen... De bloemen achtergrond komt mooi uit achter de rustige voorkant

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je ook weer superleuk gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa