woensdag 6 oktober 2021

Terrazzo

Laatst wat met stencils wat achtergrondjes gemaakt. Onder ander ook de achtergrond van het kaartje die ik jullie vandaag wil laten zien. Zelf niet zo’n fan van terrazzo, vindt het meestal erg druk lijken. Dus toen ik de stencil zag dacht ik dat het niks voor mijn zou zijn. Maar zag er zulke mooie kaarten mee voorbij komen dat ik het toch niet kon laten om te kopen. En wat kun je er mooie achtergrondjes mee maken.


Gebruikte materialen:

Marianne Design: Eline’s Helleborus COL1394
Altenew: Terrazzo Tile Stencil
Distress Oxide: Verschillende Kleuren 
Versamagic Dew Drops: Verschillende Kleuren


Deze kaart doet mee aan de volgende uitdaging:

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke achtergrond, Christa, en een mooie helleborus op de voorgrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie achtergrond de bloemen komen er heel erg mooie op uit ik vind het helemaal niet druk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie achtergrond, ga ook eens kijken naar dit stencil, mooie kaart geworden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en de bloemen staan mooi bij de achtergrond!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem prachtig! ik ken dat stencil niet, maar op deze manier lijkt het gewoon mooi dessin papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with our new challenge. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for joining the celebration at AAACards!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! Thanks for celebrating with us at AAA Cards! Hugs Åsa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltar i utfordring vår hos scrappelyst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Thanks for joining us at Scrappelyst :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een kijkje komt nemen op mijn blog. Berichtjes vind ik ontzettend leuk, dus laat er gerust een achter.
Alvast bedankt en tot de volgende keer.

Liefs, Christa